2010-09-24
 12:52:47

Något bättre

God middag!

Idag mår jag något bättre dock lika svullen o fin men jag har fått värktabletter utskrivna så jag slipper ha så ont hela tiden o det gör ju att man känner sig piggare. Började med pencelinet idag med så hoppas att det dämpar lite av smärtan med i fall det är en pågånede infektion som gör ont.

Imorse så knatade jag iväg till apoteket och gick sedan hem till Emma o lånade hennes dusch hade inte lust att ställa mig nere i källaren och duscha själv när man är lite vinglig i huvudet så jag stannade där en bra stund och pratade lite strunt. Tog vägen om ica på vägen hem o köpte lite lätt tuggad mat som jag ska göra. Det blir taco gratäng idag hoppas det är lagom lätt tuggat för att jag ska klara av att äta det. Fick Två smörgåsar hemma hos emma och det gick bra o äta det gjorde inte lika ont idag att tugga visserligen så är jag öm och det stramar i stygnen men det var så gott med en smörgås i min mun :D Har inte ätit något direkt sedan i tisdags och först idag har jag kännt mig hungrig.

Nu ska jag vila huvudet en liten stund och sen ska jag gå o diska och laga maten.

Ha de bra,


Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: