2010-09-11
 13:02:23

Napp

Avskyr detta tjatet om den eviga nappen varenda dag o tårar som sprutar och dörrar som slås och saker som kastas i golvet bara för att hon inte får som hon vill. Ställer sig och vrålar nu napp eller jo napp eller ja ha nappen NU. Det är väl bara att härda ut anatar jag :S men det är inte kul kan jag lova och när man mår som jag känner att jag gör då orkar man inte ta en strid men det är väl bara att bita ihop antar jag. Att man är mycket själv det märks på mitt psyke just nu detta eviga tjatande om det ena och det andra tar knäcken på mig vet inte vart jag ska ta vägen för att få lite lugn o ro i två sekunde sätter jag mig här så börjar dom o göra bus och springer runt och gapar och har sig går jag in på toa så står det någon innan för och fråga mamma vad gör du eller kan du hjälpa mig med det, Varför just när man är inne på toalettan kan man undra. Där vill man ju kunna vara ifred ibland men det är inte lönt att stänga dörren längre för den öppnas ändå o låser man så har man någon som står och bankar o sliter i dörren i stället o då är det mycket lugnare att låta dörren vara olåst.

Nej något jag vill ha är ett jobb så man slipper gå hemma och uggla hela tiden och se samma lägenhet hela tiden det hade varit guld värt att få komma hemmifrån ett par timmar om dagen och få lite perspektiv ifrån det man har och sen bara kunna mysa med familjen i lugn o ro sedan.  Men jobbena växer ju inte på träd vill jag lova..

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: