2010-09-23
 12:36:17

Operation o arbestintervjuv

God middag!

Går dagen gick bra operationen blev som dom hade förvaäntat sig men jag trodde inte att jag skulle ha så himla ont när jag vaknade jag brukar ha hög smärt tröskel men jisses detta var outhärldigt så efter 3 omgångar med olika mediciner så gav dom mig tillslut morfin så jag somnade en stund och när jag vaknade hade jag inte jätte mycket ont men det fanns där helt klart. Jag var klar från operationen vid 12.30 då frågade jag var kl var och då hade jag precis vaknat upp sen skickade dom hem mig kl 17.00 för jag var inte kababel till att gå hem innan till råga på allt kunde jag inte kissa o har svårt för det nu med men dom fick tappa mig med en kateter och det är man ju inte van vid precis. Men jag hade nästan 700ml i blåsan så dom var tvugna att få bort det o inte kände jag mig seciellt kissnödig heller konstigt tycker jag men blir tydligen så lätt at morfin o allt annat jag fick.

När jag kom hem så sov jag bort mer eller mindre det som var kvar av dagen kanske var vaken 1timme totalt men jag var hetlt död.

Har sovit mycket idag med blev väckt av telefonen vid 10.30 då ringde dom från ett företag som jag ev ska börja jobba hos så nu ska jag dit kl 13 och göra en arbetsintervjuv han kommer få slag stackarn när han ser hur jag ser ut. Men jag sa ju det till honom i telefonen men man kan nog inte riktigt säga hur man ser ut o inte föreställa det sig heller. Hoppas att det går bra i alla fall o att jag kan få jobbet för nu var det ju dom som ringde själva o frågade om ja ville börja jobba hos dom så håll tummarna för mig.

Lägger in några kort på hur jag ser ut.


Taget hemma igår i soffan.


Taget idag


Från idag med visst ser jag vacker ut :S

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: