2010-09-20
 07:32:40

Politik

God morgon!

Vart man än läser och tittar så är det ända man ser o hör är pratet om gårdagen/nattens val verkar som om Aliansen fick mest röster men ingen egen majoritet så det ska bli kul att se hur det går nu fram över.Det är lite kassat att sverigedemokraterna har röstats in men det kan ju bli bra med så vi får väl vänta och se vad som händer.

Igår var jag på jobbet hela dagen känns det som. Började kl 07.30-13.30 sen var jag hemma en stund började sedan 16.30-21.00 så jag var ganska trött när jag kom hem var på ica en sväng och köpte balsam och smör det var slut. Idag så ska jag inte göra så mycket mera än att lämna barnen på dagis och tvätta hela dagen för att ha det gjort för efter onsdag så vet jag inte om jag orkar göra det man vet ju inte hur man mår osv.

Ha en bra dag så ska jag kila ner till tvättstugan o se om det är tomt.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: