2010-09-18
 10:03:20

Ruskigt väder ute!

Hu vilket höst väder det är ute det bara öser ner regn från ovan.


Taget ifrån sovrums fönstret med mobilen. Man är glad att vara inne när det öser ner som det gör just nu. Men vi ska snart bege oss ut och hämta lite mediciner på apoteket och sen på en loppis någonstans. Sen kl 14 ska vi möta upp ett par vänner vid bowlingen och bowla ska bli kul o se hur det går med barnen blir första gången :D

Jag känner mig lite piggare idag men huvudvärken finns kvar till viss del i alla fall men den är inte lika intensiv som innan. Har fått sova hela natten vilket var skönt vaknade till vid 04 och tänkte skönt behöver inte gå upp så jag somnade om lika fort igen,Vaknade av att Johan fick sms vid 06 och sen gick han upp och åkte iväg för att köra Emma till jobbet så hon slapp gå i ösregnet fast jag sov vidare :D

Ha en bra dag nu ska jag leta fram regnkläderna ur garderoben.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: