2010-09-12
 14:20:12

Slö söndag

Hej på er!

Ja denna dagen känns seeeg i massor,natten bestod av mycket lite sömn eftersom Emilia har vaknat jätte ofta och hostat o haft sig så det blev inte jätte mycket sova för man var tvungen o gå upp flera gånger eftersom hon ropade efter mig. Johan han sten sov han somnade på soffan och när han avancerade till sängen det vet jag inte men han låg i alla fall där vid 4 när jag var upp till Emilia.

Idag så är Johan inte heller hemma känns så tråkigt men han kommer nog hem snart hoppas jag i alla fall för jag behöver få vila min skalle lite men det är väl lättare sagt än gjort antar jag. Jag håller i alla fall på och fortstätter att rensa i garderoberna och har gjort klart i barnens rum nu är det bara lite utav våra saker kvar som ska in och alla handukar som inte kan ligga i skåpet för handfatat i badrummet läcker vatten så det som ligger i skåpet blir blött. Det ska verkligen bli skönt sedan när allt är klart så man slipper ha det så halvdant i badrummet och imorgon så hoppas jag att dom kommer och river upp golvet så det blir gjort någon gång annars så får vi aldrig klart det till jul.

Denna veckan som kommer blir det ett läkarbesök imorgon för Emilia hos sin hjärt doktor och vi skulle varit iväg på onsdag men hon har ju en pågående infektion så hon får inte göra det testet då så det är bara o ändra tiden igen hon kunde inte gå på den första eftersom hon var sjuk då med känns som om man kan få hålla på i evighet eftersom hon är sjuk var o varannan vecka.  På tisdag fyller även min flicka hela 3år tänk vad tiden går och för varje födelsedag så minns man hur det var för 3 år sedan när hon föddes och vad vi gick igenom under den tiden det blir som en resa tillbaka i tiden.

Jag längtar som en galning till den 25e då vi ska åka till Göteborg och vara helt själva bara ja o Johan för att fira våran bröloppsdag lite i förväg och för att jag ska få vila upp mig efter min operation som jag ska göra den 22a september hoppas bara man inte har allt för ont så man blir liggandes där men det gör inget det heller för är skönt att bara vara på hotellet med o mysa.Hoppas det går snabbt dit :D

Nej tvätten kallar på mig så det blir klart någon gång men jag har ingen ork alls känns det som :S men det måste bli klart.

Ha det bra.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: