2010-09-23
 22:28:02

Smärta!!!

God kväll el snarare god natt.

Jag har så ont just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. har tagit panodil men det hjälper ju inte tog min sista starka tablett innan idag mitt på dagen då jag hade så ont. Hoppas att det känns bättre imorgon men jag ska ringa o se om dom inte kan skriva ut något starkare till mig för alvedon o sånt hjälper ju inte, det är inte så kul när man inte kan tänka klart pga att det gör så himla ont. Jag har ganska hög smärt gräns men detta är mera än vad jag klarar av.

Intervjun jag var på gick bra och det var inga konstigheter bara fick berätta om mig själv lite och vad jag hade jobbat med innan och så. Ska träffa brukaren på tisdag så han får bilda sig en uppfattning om mig och sen efter det så får vi se vad som händer hade varit kul om man fick detta för jag är så trött på att gå hemma o vara arbetslös.

Nej nu ska jag stänga mina ögon lite och hoppas att jag kan sova i natt men jag tvivlar med tanke på hur jag mår just nu. För tillfället skriver jag med stängda ögon och det går bra att skriva ändå när man är van att använda tangentbordet med båda händerna.

God natt mina nära o kära :D

Kra


Ida

Uschdå hoppas att du snart mår bättre!



PUBLICERAT: 2010-09-24, 08:42:07 | URL: http://idalovdahl.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: