2010-09-09
 08:14:03

Tio ton grus i huvudet...

God morgon! Känns som jag har en skopa sten i huvudet jösses vad det var segt att gå upp idag :S Skönt att imorgon behöver man inte stressa iväg på morgonen till dagis i alla fall. Då ska jag och mina bus hitta på något riktigt roligt vet dock inte riktigt vad ännu det får ge sig imorgon vad vi gör kanske väntar vi på Johan tills han kommit hem o gör något hela familjen. Idag kommer dom o river badrummet :D Kanske inget o vara glad över men det kommer i alla all att vara en bit på väg i att det blir klart, Det som kommer bli mest surt är att gå ner i källaren och duscha frågan är om man kommer att göra det eller om man besöker bekanta eller duschar i badhuset i stället får se vilket det blir.

Idag väntar jag med spänning om min handläggare ifrån arbetsförmedlingen ska höra av sig om en praktik plats jag sökt på en mataffär här i stan som kan leda till arbete jag hoppas verkligen att jag får den för det hade varit kanon eller som han på tvn sa kanonis :D Johan åker till Göteborg idag med sin syster o sambo för att få fotvård så jag och barnen får roa oss själva som vanligt känns det som Johan är inte mycket hemma nu för tiden känns det som han jobbar längre eller så är det något annat som ska göras. Men det blir väl bra det med till slut. Fast jag vet att han har två saker till på agendan idag när han kommit hem ifrån Göteborg så han kommer nog inte att vara hemma ikväll heller. Sen i helgen ska han vara borta både lördag och söndag känner mig nästan som ensam stående ju.haha. Men det går bra det med barnen sköter sig bra och om jag har tur så kanske vi blir barnlediga på lördag. Skulle varit skönt att bara få vara en kväll/morgon och bara inte tänka på sina troll ibland känns dumt med att tänka så men ibland behöver man lite egen tid för sig själv.

Nej nu ska jag dra på barnen ytterkläder snart och ska bege oss emot dagis.

Kram


Emma

Hej gumman.. kul med att dom ska börja med badrummet...

Du behöver inte be om urrsäkt för att du tycker det är skönt att lämna bort barnen en natt, de behöver ALLa föräldrar... :)

KAn väl höras senare :)

Kram


Falkrebecca

Very informative. Great site. Really professional.



PUBLICERAT: 2011-04-07, 14:41:52 | URL: http://falkrebecca.blog16.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: