2010-09-21
 07:38:23

Tisdag den 21 september

God morgon!

Idag känner jag mig si så där lagom tung i huvudet jag sover för hårt just nu på nätterna så det blir bara fel. Men jag känner mig rätt utvilad ändå så det är bara att bita ihop och stå ut med huvudvärken och hoppas att allergi tabletten gör verkan så man slipper ha det så här hela dagen.

Idag så står det köra(läs cyckla) barnen till dagis och sen kl 11 ska jag på möte på arbetsförmedlingen och skriva i ett formulär för kursen jag ska börja. Säger mera när jag vet om jag kommit in eller inte vilket jag hoppas på för det kan ändra mycket i livet.
Imorgon är det dags för operation o jag har en klump i magen måste jag säga o blir så där lagom rastlös när jag tänker på det.Jag avskyr att bli sövd men denna operationen kommer att vara värt det om jag slipper denna konstatna smärta jag går med varje dag.

Idag blåser det som tusan ute och jag blir helt paff när man kollar ut o många av löven ligger på marken redan.

Nej dags att ta upp lill pluttan som nanar gott i sin säng.

Ha en bra dag!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: