2010-09-11
 09:09:35

Tvätt Lördag!!

God morgon!

Idag kommer min dag att bestå av att tvätta tvätta åter tvätta. Har samlat på mig ett jätte berg av kläder i tvättkorgen så man får skämmas finns ju inget rent just nu men har redan tvättat 4 maskiner och har slängt in i tumlaren samt hängt upp kläder i torkrummet så jag hoppas på att få tvättat det mesta idag. Jag ska bara iväg en sväng för att köpa blöjor samt göra ett besök på ett tuppeware party om Emilia verkar pigg nog för att göra det men hon är bara snorig/slemmig idag så jag hoppas vi kan gå iväg lite i alla fall skulle behöva komma bort ifrån lägenheten lite sitter ju bara hemma och ugglar nu för tiden känns det som.

Johan är inte hemma idag han "leker" sjukvårdare på cross banan och ska vara där hela dagen samt imorgon så ja man är inte mycket ihop längre känns det som men det är väl skönt med på ett sätt men det är tungt för barnen är inne i en jobbig period i alla fall Casper det är som om han hade myror i baken han kan inte sitta stilla för fem öre blir galen på honom då han springer runt och gapar och har sig,sånt kan jag bli galen på :S Emilia hon är ju i sitt essa vissa dagar men det har blivit lugnrare sen vi/hon har börjat använda tecken lite mera stadigt och hon förstår vad man säger till henne.

Nej nu ska jag ställa mig i köket och diska innan det är dags för att gå ner till tvätt stugan igen.

Ha en bra lördag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: