2010-09-10
 11:09:08

Väntar och väntar

God dag!

Här sitter man som ett ufo och bara väntar o väntar på att dom ska komma och fixa badrummet någon gång men tror ni det kommer någon? Nej precis ingen har kommit ännu så jag hoppas att det blir idag han sa ju det i alla fall.

Natten har varit en jobbig sådan somnade på tok för sent och sen kom Emilia knallandes till oss när kl var runt 2 tror jag och hon hade en hemsk hosta lät nästan som krupp vet inte om det var falsk eller riktig men det låter inte bra i alla fall. Sen så har hon legat och vridit sig hos mig på min sida av sängen hela natten och hon kan verkligen konsten att bre ut sig :S men vid 6.30 vaknade jag och kunde inte somna om riktigt eftersom jag hade typ 1cm kvar att ligga på,Somnade om till kl var ca 7.15 sen var det bara till att gå upp och se glad ut.

Emilia hon vaknade vid 9 av att Casper väckte henne och hon har legat i soffan sedan dess och kollat på tv så något vidare liv i henne det är det inte kan jag lova.

Nej nu ska jag gå o ta tag i disk berget som har vuxit sedan igår och det blir ju inte gjort av sig själv precis :(

Hoppas att ni får en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: