2011-04-19
 08:08:37

God morgon tisdag :D

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra natts sömn. Det har jag haft i alla fall somnade som en stock vid 23 igår var så himla trött. Men hade verkligen en toppen dag. Fick besök av goaste Pauline med sina barn vid lunch tiden och dom stannade till klockan var strax innan fyra. Var verkligen jätte kul och träffas hoppas vi kan göra om det snart igen.

Sen vid 17 åkte vi med Johan och bytte däck på bilen för att Emilia skulle få lite luft eftersom hon är prickig från topp till tå så är det inte så många som vill umgås med oss.hehe. Sen var det dags för Emilia att lägga sig hon somnade som en stock.

Idag så vet jag inte riktigt vad agendan har att erbjuda på morgonen blir nog ganska o avencerat ska diska och kl 14.30 börjar jag jobba ska jobba några timmar extra.  Ska roa mig med att packa lite idag med så jag får med mig det som ska åker ju till mamma på antigen onsdag kväll eller torsdag morgon har inte bestämt något ännu.


Ha en bra dag.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: