2011-04-24
 09:36:57

Hoppar in och önskar en glad påsk

Hej på er!

Ursäkta en dålig uppdatering men är hos min mamma och har haft fullt upp och jag har varit lite trötter på kvällarna och inte orkat sätta mig med datorn eller mobilen.

Har underbart väder här och det är varmt och man skulle kunna tro att det är högsommar :D I natt åker vi hem och imorgon blir det jobb för min del :D Kanske blir en övrraskning om allt går som det ska men jag tror inget förns jag har den hemma, Men om allt går som det ska så ska jag lägga in en bild i bloggen så får ni se vad det är för kul :D

Nej nu ska jag sätta fart och packa färdig våra väskor och se till så man inte glömmer halva hemmet som man brukar göra när man har varit iväg någonstans.

Ha en bra dag.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: