2011-04-28
 13:06:44

Konstig dag!

God middag!

Imorse gick jag upp för klockan ringde som vanligt runt halv sju och skulle hjälpa Johan med barnen till dagis för att sedan kl 8.00 börja jobba fick iväg barnen till dagis och Johan till jobbet.Tog mig en stilla frukost vid lite harpan läggning på dator och vid 7.45 ca satte jag mig på cykeln och trampade iväg till jobbet. Väl där pratar jag med hon som jobbar natten och rätt som det är knackar det på dörren tänkte vem kommer nu och där står då en vikarie som skulle jobba idag. Fattade ingenting men vi bestämde i alla fall att jag skulle åka hem så hon skulle jobba dom timmarna som behövdes.

Sitter just nu hemma och kollar på Tom och Jerry med Emilia som precis kom hem ifrån dagis med kanon hög feber och blå om både händer och fötter så har tryckt i henne alvedon i hopp om att hon kan somna en liten stund för det behövs. För hon ser inte alls pigg ut :( Skruttan.

Nu ska jag gå och ringa ett samtal till min Chef så får vi se när jag ska komma på samtal :D

Ha en bra dag.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: