2011-04-25
 21:33:58

Underbara dagar!

God kväll på er :D

Har haft en fantastisk påskhelg med massa sol och släktkalas :D Kom hem sent igår kväll och då vart det lite mingel med grannarna som satt utanför och spelade lite musik och drack öl. Barnen sov i sina sängar gott och vi var inte ute så länge. Somnade som en sten när jag väl la mig var verkligen skit trött.

Imorse vaknade jag tidigt och hade svårigheter att somna om men vid 7.30 kom Casper upp och då vaknade även ja till liv :D Vid 9.30 åkte vi och bytte däck på bilen till andra sommar däck och tvättade av den för efter resan så var den så himla dammig och full av pollen. Men vart sen en skinande blå bil :D När vi var klara med det så åkte vi och hämtade en ny bil :D ÄNTLIGEN kan verkligen säga att det är tredjegången gilt.

Denna pärlan står i alla fall på våran parkering och ser fin ut nu :D


Resten av dagen har jag avnjutit i sol sol åter sol :D Så himla härligt att det är fint och soligt och man blir brunbränd :D Har grillat två gånger idag så himla härligt <3

Nu sitter jag på jobbet och kollar lite på tv :D

Ha en bra kväll.
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: