2011-04-30
 10:54:57

Valborgsmässoafton!

Hej på er!

Har sovit som en kratta i natt vaknat och somnat hela tiden. Vid 02 var dom in och gav Emilia medicin och då blev hon lite arg för hon ville ju sova i lugn och ro. Vaknade till liv ordentligt vid 7.30 gick då upp och började göra mig i ordning gick och hämtade min frukost och under tiden jag hade gjort det så vaknade Emilia och satt i sängen och såg lite fundersam ut så hon undrade nog vart hon var någonstans.

Allt var bra under tiden vi åt frukost och sen sen så började jag byta blöja på Emilia och då blev hon knall blå om händer och fötter o munnen.Ringde på sköterskan och hon kom in med aparaten för att mäta syresätningen och den visade 83 just då ska ju inte vara under 95 för att det ska vara godkänt enligt normen.Poxen gick ner i 62 som minst men dom tror att det har med att kärlen får lite kramp pga den infektionen hon har i kroppen så är inte jätte farligt men vi ska stanna här tills på måndag och invänta alla provsvar men behöver inte vara här hela tiden så får gå ut i mellan injektionerna av medicinen.

Nu sitter vi och väntar på Johan och sen ska vi gå ut en sväng i solen och njuta. Ser i alla fall varmt ut men kanske inte alls är det när man väl kommer ut :D

Hoppas ni får en bra dag.

Slänger in ett kort på Emilia från igår.


Emlad lite här o var.

Kramar


sofia

krama om stumpan i från mig och Ian! Hon är stark hon fixar det här! Skänker er alla mina tankar! kram <3



PUBLICERAT: 2011-05-01, 22:21:07 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: