2011-04-06
 09:46:40

Var försikt med vad du önskar dig :S

God morgon!

Ja som jag skrev igår så ville jag ha en god natts sömn fick jag det tro? NEJ verkligen inte. En övergosig katt som vägrade gå ifrån mig och så fort jag rörde mig så attakerade hon mina fötter :S Sen vid två vaknade Emilia och illvrålade hon var helt hysterisk vet inte vad det var men efter en snyten näsa och lite omstoppad så somnade hon om igen och barnen sov till kl var 8 :D Jag lyckades inte riktigt somna om efter Johan åkte till jobbet men låg i alla fall i sängen och myste en stund till kände inte för att gå upp kl halv sju när vi var lediga o barnen inte har dagis :D

Idag blir det inte så avancerat ska jobba i natt och tänkte försöka plocka lite här hemma i den mån det finns att göra börjar faktiskt bli klart det mesta nu :D Men måste diska i alla fall och tänkte höra om någon kunde ta barnen en timme så jag kan gå iväg o träna lite men får se hur det blir med det.

Kanske låter sjukt men saknar Johan som fan fast jag vet att han bara är på jobbet men just nu hade jag velat ha honom hemma hela tiden märkligt det där men det är ju bra att de är så med i o för sig men en jobbig känsla i alla fall.

Nej nu ska jag inte sitta här på rumpan mera dags att ta tag i dagen o göra lite nytta :D

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: