2011-08-16
 09:19:00

God morgon!

Hej på er!

Igår så knallade jag iväg till jobbet vid nio och där tillbringade jag min kväll :D Slutade kl 8 imorse och då cyklade jag hem och tog med mig grannens hund på en halvtimmes promenad var ritkigt skönt väder ute och det är väldigt skönt att komma ut med på morgonen :D Så att ha vovve kan man vänja sig vid :)

Idag hade jag planerat en lugn dag med lite städning men nu fick jag en tid till sjukgymnasten kl 13.15 så får se vad jag gör fram tills dess skulle behöva lägga mig och vila lite är så himla trött idag med och ett huvud som värker som vanligt :( får se om jag står ut tills den 30e men jag börjar att tvivla faktiskt är så himla jobbigt att ha ont i huvudet hela tiden :( får hoppas att det inte har med den borelian jag fick pencelin emot men när jag ringde vårdcentralen förra veckan så fick jag rådet att gå till en massör eller naprapat men jag har inte råd med det just nu :(

Men ska se om sjukgymnasten kan se om det är något fel på min nacke och om det kommer därifrån i så fall.

Nej dags att äta lite frukost och sen lägga mig och vila mitt onda huvud.

Hoppas att ni alla får en bra dag!

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: