2011-08-19
 12:30:49

Oj jag hann visst inte skriva igår

God middag!

Igår var det fullt upp hela dagen och när jag väl satt mig i soffan så var jag så trött att jag inte visste vad jag hette så orkade inte slå igång datorn.

I alla fall så lämnade jag Casper på sin första skoldag igår och han var väldigt förväntansfull och han hade haft en bra dag i skolan :D Efter jag hade lämnat dom stressade jag vidare för att hinna på möte med chefen uppe vid hunddagiset.

Det var positiva besked därifrån så jag fick anställning så länge uppdraget varar och en tusenlapp mera i lön :D Tackar inte jag nej till precis :D


Idag har vi inte gjort jätte mycker har städat en del men orkade inte mera just nu så jag satte mig här en liten stund innan det är dags att trava iväg till Lidl för att inhandla lite mat så vi har över helgen. Imorgon kommer ev en ny bekantskap hem till oss och ska stanna ett tag så får vi se hur det går med denna lurviga sak men jag tror inte att det är någon fara.

Ha en jätte bra dag för nu orkar jag inte skriva mera.hehe.'

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: