2011-08-16
 20:19:55

Sjukgymnasten och besök

God kväll!

Hann inte skriva när jag kom hem ifrån sjukgymnasten fasstnade ute med grannen som bor i huset mitt i mot var mycket trevligt att sitta och prata tror vi satt där i säkert 2 timmar :D

Det gick bra i alla fall hos sjukgymnasten hon konstaterade att jag hade en överansträngd hälsena som troligen gör att jag får dessa besvär så fick en massa övningar jag skulle göra så får vi hoppas att det ger med sig fast hon sa att det kunde ta 2 månader för det att gå bort helt och hållet. Så bara att kämpa på :D

Efter vi hade ätit fick vi otippat besök av vänner som vi inte träffat på flera månader hoppas att allt håller sig bra nu för jag orkar och vill verkligen inte tjafsa mera. Bara att släppa och gå vidare :D

Nu ska jag göra mig klar för jobbet och ta en alvedon för gissa vad jag har jo du gissade rätt ont i huvudet :(


Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: