2011-08-10
 11:37:07

Slut på semestern!

God middag!

Idag så är det slut på min semester barnen är på dagis och jobb för min del. Är skönt att komma igång men samtidigt så känns det tomt att alla lediga dagar tillsammans är över och tiden tills Johan ska åka iväg börjar att närma sig och ge mig ångest men jag vill att han ska åka så det är bara att bita ihop och ta det som de kommer :D

Måste bara ordna så jag har någon här dom nätterna jag jobbar. Men det kommer att ordna sig. Jag längtar tills den 18e augusti nu för då får jag reda på hur det blir med mitt jobb. Är spänd som tusan och vill att det ska gå super duper snabbt tills nästa torsdag är ju ca bara en vecka kvar nu :D


Nej dags att sluta slänger in en riktig sommar bild ifrån våran Danmarks resa älskade den stranden så dit vill jag åka igen :D









Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: