2011-08-11
 15:38:04

Tränat och sovit!

God dag på er :D

Idag har jag inte gjort jätte mycket jag har jobbat till kl 08.00 och sen stod jag och pratade med dag personalen en stund och sen så trampade jag iväg till gymmet det var skönt att komma igång så nästa pass blir nog en sväng på lördag men kommer att ta det riktigt lugnt nu så jag inte skadar mitt onda ben mera än vad som behövs kände av det rätt rejält idag fast jag inte ens tränade benen.

Sen tog jag det lugnt när jag var hemma la mig på soffan och kollade på tv4 fakta och där somnade jag till en liten stund :D Sen har jag varit ute och pratat med Emma och company en sväng :D Nu ska jag strax börja göra lite mat till mina vargar som snart kommer hem ifrån jobb och dagis/fritids.

Poppar musik för fullt hoppas mina grannar har överseende :D fast inte så ofta jag spelar högt men vadå man måste ju passa på när man är ensam och får lyssna på vad man vill :D kan rekemendera Absolute Dance Spring (2011) mycket bra låtar och bra dunk :D

Nej hej då på er nu kallar köket på mig det har ropat en stund :-P Känns så skönt att kommit igång med allt jobb och träning hoppas att jag har kvar samma energi om ett par veckor så jag orkar hålla mig i form haha.


KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: