2011-08-09
 15:47:10

Usel ja jag vet :P

Hej på er i min blogg om nu någon läser den fortfarande.

Jag har haft så fullt upp hela sommaren att jag har valt att inte blogga och bara köra facebook det är ju en micro blogg så den kommer man ganska långt med :D

Sommaren har i alla fall bestått av diverse saker så som en resa till Danmark besök hos kompisar en snabb visit till mamma och hämtade hit syster dottern som åkte hem i helgen.

Ja det är lite smått och gott :D

Annars så mår vi bra har varit hyfsat friska hela sommaren bara Emilia som varit lite små förkyld och det är skönt att dom varit friska. Men får väl se hur det blir nu när dom börjar på dagis igen och min stora pojke börjar ju på fritids och den 18e börjar skolan för hans del. Stora killen :D

Nu får jag ta mina busar dom håller på och river hela rummet låter det som.

Ha det så bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: