2011-08-17
 15:33:13

Vart tog dagen vägen?!

Hej på er!

Denna dagen den bara försvann som alla andra dagar visserligen men när jag slutade jobbet imorse så gick jag och hämtade Zeke och vi var ute och gick i 40 minuter och sen när vi kom tillbaka stod låt oss kalla dom vaktmästare utanför med ett badkar till oss :D Blev riktigt förvånad då det var 3 månader sen jag sa till att jag ville ha det. Men jag gråter inte precis :D Jag invigde det innan och somnade nog till en stund tror jag :P

Sen hann jag inte med så mycket mera så det var bara till att sätta sig på cykeln och hämta barnen på dagis nu sitter dom i badet och plaskar och jag satte mig här för att vila nacken en stund.

Nu börjar dom bli vilda där inne så dags att ta upp dom ur badet.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: