2011-02-23
 13:42:41

Besöket på vårdcentralen.

God middag!

Hoppas ni har haft en bra dag hitils. Jag traskade iväg till vårdcentralen vid 9.45 kom in ca 10.10 och fick träffa läkaren vi pratade lite en stund och han gick sedan iväg och hämtade en massa papper jag skulle kryssa i olika allternativ och sen räkna ihop poängen och jag fick ganska högt kan jag lova :( Sen efter en stund så kom han in igen och då skickade han iväg mig på lite provtagning som skulle ta 1 vecka innan jag fick svar på det men om det inte är något allarmerande så hör dom väl inte av sig som det brukar vara.

Fick i alla fall utskrivet tabletter som heter Fluoxetin som jag ska ta varje dag första veckan sen 2st efter en vecka så jag hoppas att det kommer att gå fort för mig att hämta mig i mitt mående. SKa även få gå till en kurator som skulle ta kontakt med mig sedan. Är ju svårt att ta den kontakten själv tycker jag. Hoppas bara att det blir någon bra för jag har svårt att lita på kuratorer sedan jag gick i skolan eftersom jag blev sviken rätt rejält av den jag hade på skolan när jag gick i Gränby i Uppsala.

Jaja nog o detta hoppas i alla fall att man kommer att börja må bättre inom ett par veckor men gör man inte det så får man väl testa något annat i stället. När jag var klar så gick jag och hämtade Emilias glasögon och hon blev så söt i dom :D





Ska nu vila mig lite i soffan så får vi se om jag får vara ifred eller om barnen inte vill bygga lego mera.

Kram


sofia

Den medicinen har jag ätit från hösta dos till minsta det står de inte är beroende framkallande men när jag sluta med dem fick jag abstinens mådde skit då kom det fram av experter att de är beroende framkallande till vissdel att man ska göra nedtrappning, men när de fungerar mår man jätte bra på dem pigg blir man och skit glad jag blev det nästan för glad. Hoppas de kommer hjälpa sluta inte med dem bara tar en tid innan resultat märks. Fina glasögon jätte fina:) kram



PUBLICERAT: 2011-02-23, 19:58:53 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com
Ida L

Jag blev bara trött av dom.. Men som sagt det är olika från person till person.. En kompis till mig äter dom och det funkar jättebra på henne..

Hoppas i alla fall du kommer må bättre snart. kramar



Sicken sötis det är på bilden ler



PUBLICERAT: 2011-02-24, 02:05:11 | URL: http://kattzingen.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: