2011-02-07
 11:51:09

Fortfarande sjukstuga.

God midag!

Dagarna har susat förbi med en massa aktivititer av olika slag. Fast på olika håll :( Casper har varit hos farmor sedan i torsdags och kom igår äntligen hem febrig och hängig :( Igår lördags så jobbade jag och efter jobbet så tog jag mig en tur till gymmet och var där i mer än 2 timmar så det var träning av dess like. Har inte så ont av träningsvärk faktiskt så jag ska öka lite vikter idag när jag ska dit. På kvällen kom en nyfunnen kompis hit och vi spelade lite wii och hade det väldigt trevlig. Sen slog vi följe till jobbet och skilldes åt där.

Igår så var Emilia skruttig till max stackarn hon har så ont i munnen hon håller på och får en kindtand plus att hon har svårt med astman samtidigt. Inte någon bra kombination precis. När jag kom hem ifrån jobbet så åkte Johan och tränade sen så degade vi mest fram till kl 14.30 då Johan åkte iväg till bowlinen med Casper. Vid 16 kom dom och hämtade oss och vi slog följe hem till svärmor som bjöd på middag och dyligt. Hon fyllde år förra veckan men då kunde ingen så vi tog det denna helgen i stökket. När vi kom hem gick jag på min obligatoriska kvälls prommenad på 1 timme var riktigt skönt och bara gå och få rensa tankarna lite och slippa tänka på sjukdommar hela tiden.

Idag har vi varit en sväng på barnmotagningen med Emilia och fått inhalera lite starkare medicin och hoppas att det vänder nu för annars blir jag tokig så himla synd om henne att det ska ta så långtid att bli frisk. Nu ska jag ställa mig och göra lite lunch får se vad det blir idag har inte riktigt bestämt mig änn men det ordnar sig när jag står vid spisen. kanske skulle göra våfflor till barnen och tonfisk till mig. Ja så får det nog bli.

När Johan kommer hem ifrån jobbet och vi har ätit så ska jag gå och träna. Har längtat sen igår för jag hade velat tränat igår men kanske är lite över kurs att träna två dagar efter varandra. Jag mår så bra av att få träna ångrar så att jag inte har börjat ordentligt tidigare.

Ha en bra dag.
KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: