2011-02-19
 00:48:01

Gäsp!

God natt :D

Hoppas att ni har haft en bra fredag. Jag vaknade kl 05.30 av att Casper kom upp och gick på toa sen somnade han inte om mera. Men jag låg i sängen o halvsov till och från till kl var 08 då var det dags att stiga upp och duscha sen äta lite frulle och sen vid 10 kom en arbetskompis förbi och pratade lite strunt :D

Sen började jag med lite mat blev stek och gratäng plus en massa grönsaker till det de var väldigt gott :D Sen har dagen tagit en snigelfart har grejat hemma och haft en del djupa disskituoner som jag hoppas kommer att leda någonstans. Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå o lägga mig gäspar ganska mycket nu känner jag :( Direkt efter jobbet imorgon så ska jag gå och träna fast det blir lite lugnt eftersom jag har lite ont i ett knä som jag skadade sist ja var o tränade :( Sen vid 10 tiden så åker vi till Borås och besöker Leos lekland och ska kolla lite affärer i knalleland :D

Ha en god natts sömn när och om ni redan sover :D

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: