2011-02-02
 11:29:09

God middag! Jag ligger i soffan och slappa...

God middag! Jag ligger i soffan och slappar emilia sover som en sten och mår inte allt för bra. Vi har fått tid 14.30 på vc så får vi se vad dom säger. Solen skiner in på mig här i soffan det är så skönt att se den :-) efter vc besöket så blir det hem och äta sen blir det träning ska bli så skönt att komma iväg och röra lite på sig :-) jag vet att jag tjatar men jag tycker än så länge att det är kul så lika bra att köra medans man är i det tempot :-) var ute och gick 1timme innan jobbet igår var skönt :-) min stegräknare har visat över 13tusen steg 3dagar i rad :-) vet inte hur mycket man ska gå för en hälsosam livsstil men det känns ganska mycket så jag är nöjd :-) ha det bra mina kära. Puss och Kram :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: