2011-02-11
 07:48:50

God morgon! Känner mig seg idag fy vad kro...

God morgon! Känner mig seg idag fy vad kroppen är trött, kanske var det min intensiva dag med ett dans pass på 1timme på morgonen och 2timmars gym tid samt att jag jobbat i natt. Kanske inte konstigt man känner sig mör men nu är det i alla fall fredag och jag är ledig tills på söndag kväll :-) ska bli mysigt att vara hemma med familjen får se vad vi hittar på för något att göra. Jag ska i alla fall gå till gymmet imorgon vid 8tiden på morgonen för att träna mitt sista pass denna veckan. Känner mig duktig som har gjort 3pass denna veckan plus dansen hemma vid tvn. Kanske ger det resultat snabbt. Det roliga är att jag ser på mina kläder och i ansiktet att jag blivit smalare men vågen visar nästan samma, mysko. Nej nu ska jag strax gå hem härifrån och ta hand om barnen och låta svärmor åka hem o sova vidare. Hörs kanske senare. Kram


joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint armband från våga i min blogg, klicka här för att komma direkt till tävlingen:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html



PUBLICERAT: 2011-02-11, 19:21:30 | URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Emelie

Hej Ida. Tack! Ja det är roligt men jag hade nog mer velat märka på kläderna. Just nu sjunker vågen men jag ser lika stor ut som tidigare :P



PUBLICERAT: 2011-02-14, 07:30:18 | URL: http://emmiekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: