2011-02-24
 23:16:50

Jobbar!

God kväll på er!

Jag sitter just nu på jobbet och surfar lite fanns inget vidare bra på tvn eller jo Ice road truckers men jag känner att min hjärna är lite för trött för att koncentrera mig på tvn. Den står på och pratar för sig själv.

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt när Johan kom hem ifrån jobbet så åt vi mat sedan gick jag iväg till en vän och hämtade protein pulver som jag hade beställt Johan var lite arg på sig själv då han hade tappat sin mobil i golvet på jobbet och hela displayen var vit svart :( så han var mindre glad vilket jag förstår.

Efter jobbet imorgon ska jag gå o träna och sen ska jag ner på stan om klockan är så pass mycket eller om jag går hem och lämnar min väska först och duschar.Ska fixa en del saker inför morgondagen som jag ska roa mig med medans Johan är på fest om han nu masar sig iväg vill säga.

Nej nu babblar jag bara ha en bra natt.

PUSS <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: