2011-02-24
 10:19:37

Jobb+Tränat

God morgon!

ja visserligen har jag ju varit vaken sedan kl 6 men det spelar ju ingen roll :D Slutade jobbet kl 8 och då knatade jag direkt efter till gymmet och körde en timme men idag tog det emot alltså fy det var inte kul men jag genomled alla övningar och det är jag stolt över. Blir en sväng imorgon igen efter jobbet så har jag tagit igen det jag har missat i veckan pga att jag kännt mig väldigt låg. Sköterskan som ringde mig igår sa att det var viktigt att träna så då får jag sporra mig själv genom att gå dit och har nu tagit mitt första piller med så får se hur jag mår efter det. Ska ta med mig en karta och lägga på jobbet så jag slipper ta den så sent för jag glömde ju ta med mig asken.

Igår på jobbet kollade jag för första gången på musikalen Hair den var bra och väldigt ironisk och konstigt slut men man fick sig några skratt i alla fall. Kanske blir det en annan musikal ikväll får se hur det blir och vad vi känner för :D

Nu händer här inte mycket väntar på svärmor ska komma med våra jackor som hon tvättade i sin stora maskin hemma och så har hon lagat min jacka som valde att gå sönder :( tur att man har en snäll svärmor som är sömmerska :D Ska börja tvätta kl 14 om jag orkar ska gå ner och kolla om det finns tid imorgon annars för det känns lättare att tvätta när man är ledig och slipper stressa klart med tvätten.

Ha en bra dag.

KRAM


Lucas

Godmorgon! Sovit gott? :)



PUBLICERAT: 2011-02-24, 10:35:48 | URL: http://styleformen.spotlife.se
sofia

Härligt att du tränar det mår man så bra av kroppen behöver det:) Duktig du är som gör det med!

Jag tränar med nu mest hemma då Ian e sjuk hade han varit frisk hade jag legat i gymmet men nu blir det hemma i stället.

hejja dig! kram<3



PUBLICERAT: 2011-02-24, 16:55:40 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: