2011-02-20
 11:45:08

Kärlek!

Jag har är i en riktig rejäl svacka men är nog på väg upp igen sakta men säkert. Har/mår verkligen skit i ett par månader men jag ska till läkaren på onsdag och se om jag inte kan få hjälp på något sätt orkar inte må dåligt mera. Fast är nog ingen som har märkt det förutom min stackars familj som inte alltid har en glad mamma/fru och jag har tvilat mycket på mig själv den senaste tiden och jag gör det fortfarande men jag skulle inte klara mig utan mina älskade barn och min kära make som har fått ta mycket skit den senaste tiden :( Jag är jätte ledsen för det. Men det blir så när jag mår dåligt jag visar inget utåt annat än att folk kanske märker att man inte umgås så mycket som innan och man hör inte av sig så mycket till dom man borde göra. När man väl träffas så är man ganska få ordig av sig :(



Men en sak som jag har upptäckt under vägen är att jag verkligen älskar dig min kära <3 Jag kan inte klara mig utan dig fast jag är klumpig och säger fel saker och gör fel saker. Jag önskar att bara du och jag kunde åka iväg för en helg och rå om varandra så kommer nog allt att kännas mycket bättre även om det är en bit kvar på vägen.



Så ännu en gång förlåt jag ska bättra mig och jag ska bli bättre på att prata om vad det är som är fel och inte bara hålla allt inom mig(som jag allt för ofta gör) sen att man har svackor det har nog alla men jag ska bättra mig och du får bättra på dina egenskaper så kommer detta att ordna sig till det bästa.

Jag älskar er!

Puss!


Angel

Kram till dig Ida! Vet precis hur du känner! <3 Man kan inte vara stark jämt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: