2011-02-21
 19:44:29

Läkarbesöket!

God kväll!

Läkarbesöket gick bra och dom skulle skicka en remiss vidare till Borås och i väntan på det ska jag testa en sak och om det fungerar så kommer jag att avboka operations tiden när den kommer. Men hon trodde att det var ca 3månaders väntetid så ja det är bara att vänta och begrunda sitt beslut ytterligare.

Efter besöket gick jag och hämtade barnen på dagis och sen efter det knatade vi till Johan och tog följe hem för klockan var så pass mycket :D Körde en bit idag det var riktigt halt och Johan berömde min stopp teknik stannade utan fadäser fast det var jäkligt halt måste jag säga. Nu ska Casper snart lägga sig och vi ska kolla på Ullared säsong 3 :D

Jag sitter och planerar inför helgen ska bli så skönt att komma iväg längtar redan så jag kan spricka.


Ha en bra kväll.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: