2011-02-26
 11:13:00

Lördag <3

Hej på er!

Igår hoppade jag in och jobbade extra för en var sjuk och det var en rolig kväll/natt på jobbet kollade på grease och åt popcorn :D Var riktigt kul ska se om jag kan hitta tvåan med för den har han inte sett så det måste jag ju ordna :D

NU har jag lagt blekmedel och slingor i håret vart inte så jätte bra men ja det duger i alla fall det är bättre än innan. Johan är iväg och packar åt en farbror och jag o barnen sitter här Casper ritar och Emilia leker i sitt rum tror jag i alla fall återstår och se om hon har pajat något nu igen :( Innan bröt hon av glasögonen helt :( så tur att bågen var fel som dom satte dit igår så nu har vi tejpat den och se hur länge det håller det är inte så snyggt men vad ska man göra hon vill/behöver ju ha dom.

Nej dags att göra sig ordning igen och gå och sminka sig och sen börja med lunchen. Efter det så ska vi åka till Borås och bo på hotell som jag har längtat <3 ska bli så skönt att bara komma iväg och vara själva lite. Älskar mina barn men ibland behöver man lite distans till dom små liven med :D

Ha en toppen lördag det ska jag ha det kan jag garantera er :D

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: