2011-02-21
 11:52:57

Måndag den 21/2

God middag!

Här har inte hänt jätte mycket gick upp vid 7.30 gav barnen frukost och sen klädde dom på sig sina kläder och kollade lite på tv tills det var dags att gå iväg till bussen som skulle köra oss till dagis. Var på dagis runt 9.10 lite sena idag men det var många som åkte buss idag beror säkert på alla halka och is som är ute går ju knappt att gå på trotoarerna utan att halka o slå ihjäl sig.

När jag hade lämnat dom på dagis så travade jag till Johan en sväng och frös för hu vad kallt det var hos honom på jobbet. Men inte så konstigt när det har varit -22 i helgen och ingen har varit på jobbet sedan i onsdags morse och kört maskinen. Sen vid 10.30 traskade jag hemmåt och här är jag nu vid datorn och skriver lite i min kära dagbok :D

Ska snart göra lite och äta sen ska jag till gyn och prata lite får se vad vi kommer fram till men jag vet nog vad jag vill så det kommer att bli bra tror jag bara läkaren går med på det så är jag nöjd :D

Nej nu kurrar magen.Måste bara slänga in en skön bild på Emilia från igår när vi åt middag


Vadå äta med HELA ansiktet  min snutta <3


Mee :D

Ha en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: