2011-02-22
 10:04:32

Migrän :(

God morgon!

Fast det är inte en så jätte bra morgon här vaknade med världens migrän :( så det var bara att inse att ja inte skulle klara av att lämna barnen på dagis så Johan fick ringa och säga dom var hemma så nu har vi i alla fall avverkat frukostbestyr och barnen kollar på tvn. Ska snart sätta igång en film dom fick igår Aristocats Casper skrattade så han tjöt när vissa saker hände.Jag vet att ja gillade den filmen när jag var mindre och det gör jag ju fortfarande men tänkte eftersom Emilia är galen i djur så passade den bra för det är ju en hel del olika sorters djur i den :D

Ska slänga huvudet i soffan och vila mig lite medans barnen kollar på tv.Ska drömma om helgen i mitt huvud :D Längtar så jag kan dö vill bara komma iväg en sväng och bara vara jag o Johan och få rå om varandra ett dygn utan våra små älskade huliganer ska njuta ut i fingerspetsarna :D För er som undrar vad vi ska göra så ska vi åka Hit och så ska vi även besöka denna film om vi orkar :D på söndagen blir det nog ett besök på Åhaga för att kolla in detta kommer nog att bli en bra helg om inte barnen skulle insjukna i något vill säga :D

Ha en riktigt bra dag nu ska jag vila mitt huvud och sen så ska jag städa av lite mera tar det i etaper eftersom jag har så ont i mitt stackars huvud.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: