2011-02-23
 09:31:36

Onsdagen den 23/2

God morgon!

Eller ja har ju varit vaken en stund visserligen men grejat med en massa annat. Trodde jag skulle tvätta idag men hade visst glömt att ändra låset :( så blir imorgon i stället fattar inte hur jag tänkte men ja var nog en vecka fel tror jag. Tur det fanns tid imorgon i alla fall :D Har en del tvätt som behöver tvättas och lite lakan osv.

Nu sitter jag här och väntar på svärmor som ska komma och vara barnvakt medan jag är hos doktorn sen ska vi knata ner på stan och hämta ut Emilias glasögon som har kommit dom ringde igår men då hade vi inte tid att hämta dom. Ska bli kul och se hur hon reagerar på att få glasögon men tror det kommer att gå kanon för hon tjatar om dom och tycker det ska bli kul :D Men frågan är ju om det är så kul när det väl gäller men hon vart väldigt sur när vi gick ut ifrån synsam när hon inte fick ta med sig sina glasögon hem. Fick snällt förklara att dom måste göra dom först och det accepterade hon. Tur att hon inte behövde vänta så länge :D


Huvudet känns lite bättre idag men har så fruktansvärt ont i nacken så får försöka få lite massage av någon eller gå till badhuset och använda deras massage maskin. Får se vad dagen hinns med :D Ska ju jobba idag med ska bli så skönt har varit ledig i några dagar men det har varit skönt det med men man blir så rastlös. Saknar ju jobbet :(

Nej nu ska jag avrunda här och byta byxor och klä på mig och bege mig till vårdcentralen.

Ha en bra dag återkommer med rapport om hur det gick hos doktorn.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: