2011-02-04
 09:28:46

Permission

God morgon!

Igår fick vi permission för jag sa det att varför ska jag sitta här och kämpa med bara vätskan som hon ska få i sig när hon mår relativt bra i övrigt. Idag har en förkylning brytit ut på allvar så där har vi orsaken till hennes spyande för så gör hon jämt. Oftast brukar hon spy under tiden hon är sjuk. Men det kan ju komma innan med men det är inte jätte vanligt. Men sak samma nu vet jag i alla fall att hon är väldigt förkyld så nu ska vi bara vara hemma och kurrera oss :D Har pratat med bua på morgonen och dom skulle ringa upp efter ronden och säga om vi blev utskrivana eller om vi måste åka tillbaka.

Johan kommer snart hem och ska klä om och åka till sin läkare i Borås och se vad dom säger hoppas att han kan få lite hjälp på traven. Sen när han kommer hem ska vi avnjuta en god lunch och sen ska jag upp till badhuset och simma lite. Har blivit dåligt med träning denna veckan :( Men vad gör man inte för sin lilla princessa allt för att hon ska må bra. Casper har sovit hos farmor i nat toch han ska tydligen sova där i natt med vilken lyx för honom att bli bortskämd av farmor lite när det är jobbigt med lilla syster. Om allt går enligt planen så ska jag jobba i natt vilket jag verkligen hoppas på för jag vill jobba. Men ska avakta vad dom säger när dom ringer tillbaka sen ska jag ringa jobbet om vi behöver tillbaka.

Ha en bra dag det ska jag försöka ha i alla fall :D

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: