2011-02-10
 09:00:01

SNÖÖÖÖ!!!!!!!

God morgon!

Varit vaken en stund visserligen men shit vad det snöar här :( jag vill ha VÅR NU!!! Blir galen på allt snöande när man precis hade fått vårkänslor nästan i alla fall så ja då kommer det en hel skrälldus med snö det snöar så hemskt så man knappt ser ut :( Så det blir kul när man ska ut senare. Det var visserligen inte speciellt kallt ute men det var blåsigt. Idag är jag trött som vanlig kom i säng vid 02 på jobbet och klockan ringde 7.15 och ville att jag skulle gå upp,vaknade som vanligt före klockan och det är i o för sig ganska skönt men jag var trötter.

Idag har jag bara Casper hemma och har lite mindre feber ringde till barnmotagningen och pratade med dom men dom hade inga tider så dom hänvisade till vårdcentralen men jag tänkte avvakta lite till och se hur dagen blir för nu hade han "bara" 38 grader dom tidigare mornarna har legat på 40 och inte gått under det någon gång.

Casper sitter på golvet och ritar och kollar på djungel hjul på playhouse. Undrar varför dom måste sitta på golvet jämt och greja. Nu ska jag slänga mig på soffan och vila mig lite.

Ha en riktigt bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: