2011-02-14
 21:59:12

Tidsbrist :(

God kväll på er!

Ja som rubriken lyder så har tiden gått före mig och jag har inte hunnit med varken mig själv eller datorn något vidare mycket. Men jag hoppas det blir ändring snart på det så man i alla fall hinner med bloggen. Idag har jag i alla fall jobbat på morgonen och sen gick jag till gymmet och tränade i 2 timmar det var jobbigt men så skönt och man känner sig nyttig efteråt även om jag var en aning trött. Gick hem och la mig i sängen för att sova lite men kunde inte slappna av riktigt för vi hade ett möte hos psykologen kl 13 så jag gick upp ganska snabbt och tog mig en vända på stan och bara var och kikade i affärer ibland är det skönt att fönstershoppa :D

Sen vid 12.45 knatade jag nygatan upp och gick till vårdcentralen det var slirigt under fötterna vill jag lova för hjälp vad halt det var höll på att ramla flera gånger. Väl hos psykologen var det ett givande samtalt och där fick vi reda på att hon ligger ca 1 ½ år efter sina kompisar i utvecklingen och det hade vi ju lite på känn och ja vi får se hur det blir om hon kommer i kapp sig fort eller hur det går med det men vi kommer ju att få hjälp och extra resurser om det kommer att behövas. Fick även en tänkbar diagnos på henne men det väljer jag att inte lägga ut här så om någon undrar så får ni fråga mig vad det är.

När mötet var slut så gick jag hem och vilade mig lite men jag somnade inte då heller :( Emma ringde vid 15 tiden och vid 16 så kom hon och Jonte på besök. Givetvis så lyckades jag somna typ 15 minuter innan dom kom :( men det var bara upp och öppna dörren och piggna till vilket jag gjorde efter ett tag men det tog tid. Jag är fortfarande väldigt trötter men det får lov att gå ändå :D

Just nu sitter jag på jobbet och bloggar lite och kollat på spårlöst eller vad det heter. När jag har slutat imorgon så blir det nog en tur till gymmet för att bara gå på löpbandet ett tag för att få lite motion :D

Ha en riktigt bra kväll/natt

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: