2011-02-10
 19:59:15

Tränat!

God kväll!

Fick besök vid 15 tiden av Emma och Jonathan och pratade lite strunt samtidigt som jag lagade middagen. Idag blev det kyckling med pressad vitlök och andra goa kryddor när kycklingen var genomstekt så tog jag ur den och ströde över mosarella ost och in i ugenen igen för lite färg :D Vart verkligen skit gott det hade jag aldrig testat innan till det så gjorde jag en vitlökssås och kokta grönsaker samt potatis :D

Vid 17 tiden travade jag iväg till gymet och körde ett hårt pass idag var helt slut när jag kom hem och svettig med för den delen men nu känner jag mig på topp igen och energin flödar har till o med hunnit med att diska och koka ägg :D och gett Casper kvällsfika och nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem så man hinner se honom lite innan jag ska gå iväg och jobba.Har setts samanlagt 30 minuter kanske idag.Men det är ju så när man har aktiviteter båda två och det kommer ju dagar då man är tillsammans jämt.

Emma testade vårat Just dance som vi har införskaffat till vårat wii när jag först pratade om det så ryckte hon på axlarna typ aja det är nog inte så kul. Men undertiden jag var på gymmet så har hon spelat "dansat" i 1 ½ timme så det var nog inte så tråkigt som hon trodde.haha :D

Nu ska jag natta Casper ha en bra kväll.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: