2011-02-01
 10:22:43

tröttare än tröttast :(

Hej på er!

Jag är så trött idag med blir galen på mina sömn problem :( Men får ta tag i det snart barnen är ju hemma ifrån dagis och det gör ju att jag inte kan lägga mig ner och sova med flr jag behöver sova känner jag det är nog det som är problemet att jag saknar sömn efter alla dessa veckor av sömnlöshet och aktiva dagar.

Idag har vi en lugn dag hemma som vanligt känns det som. När Johan kommer hem ifrån jobbet så funderar jag på att antingen ta en promenad eller gå upp till badhuset och simma några längder bara för att få lite extra motion och motivation till att bli piggare. Har ingen träningsvärk idag så det innebär ju att jag har tränat lagom antar jag??

Nu ska jag gå och byta en blöja o sen lägga mig o vila i soffan lite.

Ha en toppen dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: