2011-02-04
 19:49:41

Utsläppta :D

God kväll!

Skulle ju ha skrivit innan men dagen bara försvann :D vid 10 ca så ringde dom ifrån bua och sa att vi blev utskrivna och skulle söka till barnakuten igen om hon blev sämmre men idag har hon inte spytt en ända gång och har visserligen haft lite feber men varit pigg och lekt hela dagen. Hon somnade för en timme sedan utan några problem hon var riktigt trött det syntes.

Vid 13.30 knatade jag upp till badhuset tog 15minuter att gå så det gick med en rasande fart upp för kan jag lova. Sen simmade jag i 1 ½ timme var riktigt skönt men det känns i armarna kan jag säga. sen när jag kom hem så hade Johan gjort mat och åt lite sen så har jag suttit i soffan och myst medans Johan har varit och tränat i 2 timmar. Jag ska snart gå och packa min väska inför jobb och lägga ner träningskläder för ska gå raka vägen till gymmet imorgon och tillbringa i alla fall 2 ½ timme där :D


Ha det så bra så hörs vi imorgon.

KRAM


Emelie

Hej Ida :D Det är en jätte rolig dans. Du måste ha sett det på reklam eller något tidigare. Sök på Zumba på youtube eller liknande så ser du :D Kramis



PUBLICERAT: 2011-02-06, 09:01:23 | URL: http://emmiekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: