2011-01-09
 12:30:19

Bloggtorka :(

God middag!

Det har varit mycket dåligt på bloggfronten för mig nu ett tag fram över men har inte haft något direkt att skriva om och sen så har jag jobbat mycket denna veckan och så är barnen sjuka. Jag sitter här själv nu med världens huvudvärk och jag borde göra en hel del men jag orkar inte. Sitter och kollar på vinterstudion och skidor för hela pengen :D Om barnen är hyfsat pigga senare så tänkte vi gå på dansen kring granen senare.

Igår så slängde Emilia alla sina nappar i sopptunnan och hon somnade faktiskt utan den tog lite längre tid men det får man ju vänta sig men hon var inte alls ledsen eller så det blev lite kaotiskt ett tag där eftersom Emilia spydde ner hela sin säng så hon fick upp och duscha och greja så hon vaknade till igen för hon sov när jag var inne och kollade till henne. Så jag ser fram emot denna kvällen för och se hur det går med nappen. Men hon kommer ju inte att få någon för nu är det nog med den där dumma ovanan. Eftersom det fungerade så himla smidigt igår så tror jag itne att det kommer att bli några problem. Fick visserligen sitta hos henne en stund för att hon skulle somna men det gör jag gärna bara hon somnar utan nappen :Det kommer ju att gå smidigare när hon vänjer sig och jag hade nog inte behövt sitta hoss henne heller för hon sov nästan redan innan hon ropade på mig.

Nej nu ska jag gå och tryckai mig en alvedon och gå ner till lidl för att köpa grönsaker och laktosgrädde som vi ska ha till steken ikväll.

Hoppas att ni får en riktigt bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: