2011-01-24
 18:18:47

Dagen blev visst inte som jag tänkt mig.

God kväll!

Dagen har susat förbi i en himla fart. Vaknade kl 7.15 med ett ryck och till min förvåning ligger Johan kvar i sängen hans klocka har inte ringt idag heller. Så vi får ta och kolla upp det varför den inte vill ringa.

Steg upp och började göra mig i ordning medans barnen vaknade till liv det är inte vanligt att båda barnen sover när kl är 7.30. Ble lite panik artat när jag upptäckte att kockan var så mycket dom skulle hinna äta frukost och klä på sig både vanliga kläder och ytterkläder innan klockan har hunnit slå 8.20 då det är dags att knata till bussen.

Lämnade barnen på dagis och sen gick jag till Johan en sväng och knatade sedan hem igen. Dom ringde ifrån borås och sa att vi inte skulle komma idag till ögonläkaren för alla läkare var sjuka :S Så det skulle komma en ny tid på posten. Hade ju sett fram emot detta ganska mycket så jag blev väldigt besviken faktiskt :(  Var hemma en stund och sedan så var det dags att gå iväg till dagis igen. Tog mig en mycket rask promenad var helt slut när jag kom fram.

Tog bussen hem och sen så gick vi vägen förbi Lidl och köpte blommkål och sen var det bara hem igen och sätta fart med att laga maten.Det blev så ljuvligt gott :D blommkålsmos och en köttgryta till det :D Nu är Johan och Casper iväg och har lite pappa och son stund. Vet inte riktigt vad dom gör faktiskt men skulle köpa blöjor i alla fall. Emilia håller på och leker med katterna och kollar på Händige Manny på playhouse.

Ha en bra kväll jag ska gå och fixa i ordning lite mumsiga bär eller något för är så sugen på något så jag tror att jag avlider.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: