2011-01-10
 22:17:17

Dagen gick ganska fort.

God kväll!

Idag tog vi lite sovmorgon barnen vaknade runt 08.00 och gå låg jag kvar en liten stund till för dom roade sig med att kolla lite på tv och busa med kattungarna. Sen knatade jag upp och ringde till dagis. Sen tog vi det väldigt lugnt jag diskade lite och sen så satte jag fart med att göra lunch som idag blev grönsakssoppa :D Barnen åt med hyfsat god aptit. Emilia spottade ut maten ett par gånger men hon åt upp det i alla fall tillslut :D

Sen vid 14 gick vi hem till Emma och där har vi varit tills kl var 19 tiden bara rusade iväg och Emma bjöd på god lasagne och sallad samt att hon bakade en toscka kaka det var inte igår jag åt det. Vi kom på att det var ett år sedan vi bakade det sist. Tänk vad tiden går. Sen mublerade vi om i hennes kök det vart jätte bra faktiskt. Sen kom hennes kille och vi började packa ihop oss och åkte hem med två super trötta barn. Emilia hon somnade som en sten nästan på engång trodde att hon skulle börja bråka men det gick som en dans hon fick lite välling och sen sov hon. Casper fick vara vaken lite längre han satt och kämpade med att bygga ihop lego som han fått av sin faster i julklapp.

Sen har kvällen varit lugn vi har suttit och kollat på tv och nu har jag precis duschat och smörjt in mig med baby olja för att bli lite mjuk i kroppen :D Nu ska jag strax knata i säng och hoppas att jag får sova lugnt.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: