2011-01-14
 13:46:12

God middag!

Hej på er!

Här har minst sagt varit ett par lata dagar och jag har inte haft något att skriva om direkt. Halen ömmar inte längre och det är jag glad för :D Så om allt går som planerat så tänker jag knata till jobbet på söndag.Saknar det jätte mycket har varit hemma alldeles för länge känns det som.

Nu sitter jag och väntar på att resten av familjen ska komma hem och jag ska snart börja tvätta lite kläder man tvättar engång i veckan men ändå har man ett helt berg av kläder undrar hur det kan komma sig. Fast denna veckan är det inte så farligt bara en full ikea kasse en sådan blå. Vissa veckor kan jag ha både tvättkorgen och ikea kassen full av tvätt :O Men då är det för att jag slarvat och inte tvättat engång i veckan.

Nu ska jag gå ner till tvätten innan familjen dyker upp. Längtar redan tills imorgon då jag o Johan ska åka och bada bastu ute i murum utan barnen :D

Ha en riktigt bra dag.

KRAM!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: