2011-01-25
 08:11:43

God morgon!

Hej på er!

Idag är det löning och det innebär att det är dags att betala räkningar som alltid är lika deprimerande och se att pengarna bara flödar iväg :(

Jag har sovit oroligt i natt pga att katterna har försökt leka med mitt hår som vanligt :( Får ta mig en funderare på om jag ska börja stänga dom ute för det är jobbigt när dom röjer runt i sovrummet när man försöker sova. Nu ska vi snart klä på oss och gå emot bussen som tar oss till dagis. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på måste i alla fall till apoteket och hämta ut lite medicin till barnen och sen så får vi se vad jag hinner med och göra.

Har precis ätit en omelett och ett jätte glas med vatten så jag borde stå mig en stund :D Vägde mig innan idag och jag har gått ner ytterligare 2kg :D Så himla glad :D :D :D

Ha en bra dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: