2011-01-09
 22:53:09

Händelselös dag

God kväll!

Ja idag har det faktiskt inte hänt något avancerat Johan åkte iväg och handlade lite och sen så började jag med maten under tiden det blev himla gott. På menyn stod det stek ris och kokta grönsaker samt gräddsås o gele behöver jag säga att det var gott :D

Sen har barnen kollat på Alvin och gänget 2 som jag hyrde på tvn då somnade Johan på soffan och jag satte mig vid datorn och hade lite egentid en stund. Sen så var dagen gjort mer eller mindre. Har kännt mig extremt trötter idag vet inte vad det beror på men jag ska nu snart knyta mig och sova i min egen säng i natt det ska bli skönt :D

Imorgon ska vi bara vara hemma och mysa barnen får vara hemma imorgon med så får vi se hur dom mår på tisdag har varit feberfria idag men det där vet man ju inte hur det artar sig. Emilia somnade utan problem idag hon frågade inte ens efter nappen fick gå in två gånger och bara säga god natt nu ska vi sova. Sen så hörde vi inget mera och då ringde Emma och jag tjötade bort en stund sen gick jag in och kollade då sov Emilia så sött i sin säng. Jag är så himla chockad över att hon inte reagerar mera på att sova utan napp. För den har verkligen varit hennes allt i många lägen. Men hon har nog varit redo för längesedan bara vi som inte har tagit tag i det ordentligt. Hon har ju visserligen skaffat sig en ny sak som hon måste ha i sängen och det är en snuttefilt med gröna grodor på. Men det gör inget den kommer hon nog att lägga ifrån sig när hon är redo. Bättre snutte än napp det är ett som är säkert i alla fall :D

God natt mina nära o kära nu ska jag inta sängläge.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: