2011-01-18
 09:35:25

Hoppsan!

God morgon :D

Jag har inte haft så mycket att skriva om och sen har tiden runnit ifrån mig lite sedan i lördags. I söndags så hade vi en röjar dag här hemma och gick igenom viktiga papper och slängde grovsorterings saker och pulade lite. Sen lagade vi en underbart god kvällsmat det blev kyckling och potatisgratäng med grönsaker


Lite suddig bild tagen med mobilen och det var dåligt ljus i köket eftersom vi hade levande ljus på bordet :D

Idag så har jag nästan kommit ifrån jobbet precis känns det som men inte riktigt tog mig en promenad efter jobbet på 20 minuter var skönt och inte så halkigt eftersom den mesta snön har försvunnit ifrån vägbanorna :D längtar till VÅREN vill att den ska komma på riktigt nu är nöjd med den vintern som vi har haft.  Det gör inget att det smälter ner och om det skulle komma mera snö så är det ju inte lika mycket som innan och då smälter det ju snabbare :D

Till frukost så gjorde jag en jätte god smothie och jag är propp mätt verkligen så det är verkligen värt att rekomendera. Nej nu ska jag vila mig lite och sen ta disken.


MUMS

När jag kom ut i vardagsrummet igår så fick jag se detta söta.

Jag tyckte dom var så himla söta <3

Ha en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: